sara dah tumbuh gigi!

tgk tajuk pun dah tau kenapa saya happy sgt hari ni..haha..cam jakun pun ada..dah lama saya tunggu saat ni, kawan2 sebaya Sara masing2 dah tumbuh 4 btg gigi tp dia masih menyengih nampak gusi SAHAJA! hehehe

spjg hari sejak tghari saya terperasankan gigi sulungnya tu, tak tau dah berapa kali saya sentuh gigi itu..sampaikn adik sound, asyik2 dirasa je kang gigi tak jadi timbul..hahaha!

sebenarnya saya rasa sayu juga..rasa mcm baru beberapa hari je Sara lahir..skrg dia dh sampai ke milestone yg baru..lepas ni berjalan, berlari, ke sekolah..ah, masa mmg begitu cepat berlalu..kalau boleh Mama nak Sara sentiasa dekat utk mama peluk dan cium..jadi anak yang baik ye sayang..Mama sayang kamu! mmuah!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...