saya kembali! yayyy!!

malam semalam saya tak dapat tidur..bukannya saya tidak mengantuk, seawal jam 12am saya sudah baring disebelah puteri kesayangan yg sudah lena seawal jam 11pm..tapi seperti biasa handphone yang sudah diselit di bawah bantal kembali saya korek, menekan2 butang, membuka Opera Mini..owhh, saya sudah ketagih berinternet!
biasanya halaman2 kegemaran pastilah berkaitan masak memasak, page ibu dan anak atau sekadar blog hopping..saya seronok membaca kisah2 menarik org lain..tiba2 saya teringat, saya juga punya blog sendiri tapi rasanya sudah lama sangat tidak berusik..saya pernah cuba nak mengusik, tapi sayangnya saya sudah lupa password utk sign in ke laman blog saya sendiri!!
tidakk!! bukan saja saya terlupa password blog, malah saya lupa id dan password gmail saya..mana mungkin!! baru anak sorang saya sudah lupa seperti nenek berusia 80 tahun!
tapi keajaiban berlaku semalam..antara jam 3am-4am..saya buka laman gmail, saya masukkan id yg saya sendiri kurang pasti, masukkan password yg saya langsung tak yakin..submit..waaaahh, saya berjaya dengan sekali percubaan! adakah ianya benar??? saya rasa ia mmg satu keajaiban..terharu...T_T"
dari sana saya mula reset password blog dan mula buat password baru, sgt simple..akhirnya saya masih lagi teruja pada jam 5am..oh oh..tak tahu apa yg berlaku kemudiannya, sehingga saya buka mata dan melihat puteri kesayangan tersenyum dan minta nenen.. ^_~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...