Selamat Hari Raya Aidiladha!

aidiladha tahun ini saya sambut tanpa suami di sisi..apakan daya, tuntutan kerja en. abang tidak mengizinkan..saya tidaklah berasa terkilan sangat, sementelah masih boleh berhubung melalui talian telefon dan internet..saya tau dia cuba dan berusaha membahagiakan saya walaupun kami berjauhan, dan saya sangat2 hargai itu..buat suami tersayang 'I Love U so much!'

saya kat rumah lebih banyak habiskan masa duduk di depan laptop (selain di depan peti sejuk ;p)..banyak lagi hal2 blogging yang saya perlu belajar, saya perlu make up page saya supaya nampak lebih cantik dan menarik minat saya supaya lebih rajin utk post entri baru..haha..peringatan utk yang mudah lupa..dan saya juga nak korek2 foto2 dalam hard disk ni yg boleh saya masukkan dalam topik2 selanjutnya..banyak cerita menarik yg tersembunyi, sayang pulak kalo saya tak abdikan dalam diari saya nih, mana tau satu masa nnt dapat lah anak2 saya baca catatan mama dorang nih..hihihi...

petang ni saya berhasrat utk memasak sesuatu yg belum diputuskan lg..hmmm, mungkin pengat sbb stok santan dan gula melaka ada dlm peti ais..pisang nangka dah survey tp takde, tp takpe, kita buleh buat pengat tepung je..masa tgh rajin ni tak buleh ditahan2, karang bila rajin dan bertukar menjadi malas agak susah nak carikan ubatnya! ;D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...