post pertama..SELAMAT DATANG!

Assalamualaikum dan salam sejahtera..salam 1Malaysia!

selamat datang ke blog saya..hari ni hari pertama saya cuba2 nak berblog ni, asyik membelek blog orang rasa seronok la pulak..saya rasa banyak yang boleh dikongsi bersama, apa lagi dengan aktiviti harian saya yg tak menentu - kadang2 bekerja, selalunya tidak..saya merasakan berblog membolehkan saya menghabiskan masa terluang saya dgn lebih baik..hehehe...

saya adalah seorang isteri kepada seorang suami..bakal dikurnia seorang cahaya mata..insya-Allah..separuh masa saya bekerja, separuh masa saya sebagai suri rumah saja..saya bekerja sendiri, yang mana saya akan kongsikan di posting yang lain..harap2 saya rajin meng'update' blog saya ni memandangkan saya pun bukan jenis yang rajin meng'update'2 nih..huhuhu....

ok, kita bercerita yang lain pulak..jumpa lagi! ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...